Υποστήριξη
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πριν επικοινωνήσετε με την Οργανωτική Επιτροπή για τυχόν πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μπορείτε να ελέγξετε για τη λύση του πιο κάτω. Πολύ πιθανόν η λύση του προβλήματος σας να είναι σε απόσταση μερικών γραμμών!! Σε περίπτωση επικοινωνίας με την Οργανωτική Επιτροπή (στη διεύθυνση [email protected] ) αναφέρετε το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας.
Δεν μπορώ να εκτελέσω το διαγωνισμό μου
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να μπείτε στο λογαριασμό σας, μπορείτε να ελέγξετε αν:
- o κωδικός χρήστη (= το εμαιλ σας) είναι σωστό. Ίσως το έχετε γράψει λάθος, να αφήσατε κάποιο γράμμα πίσω, να αντιστρέψατε τη σειρά κάποιων γραμμάτων, να βάλετε .cy σε λογαριασμό gmail ή hotmail κ.λπ
- ο μυστικός σας κωδικός (password) είναι σωστό. Αν όχι, εκτελέστε την επιλογή "Ξεχάσατε τον κωδικό σας"
Μπείτε στο σύστημα με τους κωδικούς σας και ακολουθήστε τη σειρά οδηγιών:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ/ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕς ΜΟΥ/<στο διαγωνισμό που θα δεις»/ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ/ΠΛΗΡΩΜΗ
Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει εγγραφή στο διαγωνισμό και ότι έχετε πληρώσει το τέλος συμμετοχής.
Κάνετε refresh/reload το φυλλομετρητή ιστού σας και δοκιμάστε ξανά.
Αν έχετε πληρώσει το τέλος συμμετοχής και, εντούτοις, δεν μπορείτε να εκτελέσετε το διαγωνισμό τότε αυτό σημαίνει ότι: ο καθηγητής σου ή οι γονείς σου έκαναν εγγραφή για σένα. Φαίνεται ότι έχουν δώσει ως εμαιλ σου το ίδιο με το δικό τους.
Ενημέρωσε τους να αλλάξουν το εμαιλ σου στο λογαριασμό που έχουν δημιουργήσει για σένα.
Αν δεν βρίσκετε το εμαιλ που αποστέλλεται από το σύστημα σε διάφορες περιπτώσεις, μπορείτε να κάνετε τις πιο κάτω ενέργειες:
Περιμένετε μερικά λεπτά και κοιτάξετε για εμαιλ από τη διεύθυνση [email protected] στο φακέλο εισερχομένων (inbox folder), στο φάκελο αχρήστων (trash folder), στο φάκελο spam, στο φάκελο junk. Aν δεν το εντοπίζετε πιθανόν να είστε χρήστης της υπηρεσίας hotmail που εμποδίζει/διαγράφει μηνύματα από συστήματα που χρησιμοποιούν υπηρεσίες επικοινωνίας τρίτων προμηθευτών όπως π.χ το "sendgrid" που χρησιμοποιούμε. Σε τέτοια περίπτωση, αποστείλετε εμαιλ στο [email protected] εξηγώντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Αν θέλετε να αλλάξετε την τάξη σας, αποστείλετε email στο [email protected] με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο και ref#) αναφέροντας τη σωστή σας τάξη.
Αν το εμαιλ σας έχει καταχωρηθει λάθος κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας σημαίνει ότι δεν θα έχετε πάρει εμαιλ από το σύστημα. Αποστείλετε εμαιλ στο [email protected] από το σωστό σας εμαιλ ζητώντας τη διόρθωση του.
Αν τα στοιχεία σας είναι λάθος, μπορείτε να μπείτε στο σύστημα με τους κωδικούς σας και να τα αλλάξετε. Ανγια τον οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείτε να το κάνετε, αποστείλετε email στο [email protected] με τα στοιχεία που θέλετε να αλλάξετε